widget


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 4 March 2012

trouble is a fwen OR fwen is a trouble??



entry kali neh mmg agak sedih..bcoz i just lost my bestie..dya kwn yg sgt super duper hebat n aku xpnah nyesal kwn ngn  dya... but lately..kami gadoh..can u imagine dah 7 taun kami kawan..aku x pnh niat buruk dgn dya...sntiasa tolong dya..tp suatu hari dya antr msg AKU XKAN MNX TOLONG ANG LG...sbb dya kata aku pnyebab dya n pkwe dya brgduh sampai sebot "hang aku"..apa perasaan hampa law hmpa ckp bek2 tiba 2 owg tdoh mcm tu..sakit kan..sbb jntn ja dya mmpu kuarkan prkataan mcm tu..yess,,,she's already mnx maaf...ayat dya "bila aku tow tntg msg yg ang antq kat tutttttt...bwu aku mnx maap.."so means that ang xpcaya la aku neh bniat nak tolong ang..tp anggap aku brukkn ang depan marka ang..pless la weh...aku pown ada perasaan..tarak la busuk sgt hati aku neh..tp xkan tep2 kli maw mnx maaf..maaf is just not good enuf..aku pown trlanjur ptoskan hbngn kami..then regret take a place on me..aku pown cuba bebek dgn syrt aku xmo dah msok cmpur urusan pribadi dya..out of sudden dya antq msg yg dya pown mls pk n kata BUKAN DYA YANG X MAW KWN..yup..mmg la bkn ang yg x mo kwn..tp aku ...mslahnya ang x terpkiaq ka napa aku ptoskan fwenship kita..aigoo~~..xpham la minah neh..elok2 aku nak bebek..p wt ayt bikin hot..aku pown jwb la..mmg bkn ang xmo kwn tp ang x pk hati kwn..then dya antq msg..mmg aku x pk..tp ang ada ka pk waktu antq msg tu..aku pown asa mcm gibab ja bebek ngn owg yg xpnh pk slh dya..bg aku..dya xkan tima tu slh dya..bg dya..maap tu dah ckop lpas robek perasaan owg..bkn aku keras hati..tp enuf is enuf..i really miss my fwen right now...tp asanya dya dah bhgia ngn kwn2 baru dya..xpala..aku tumpang bhgia tgk dya x asa nyesal.aku prefer xdak kwn dr kwn tdoh ngn kwn sndri..lth ngn sifat manusia..aku tow ada jgk slh aku ms neh...tp x leh ka instead of saying something stuporr(bahasa medik=stupid) ang leh kan ckp...it's okay..aku pown nak bebek ngn ang..aku x mo gdoh ngn ang..aku syg prshbatn kita..pyh ka ang rendahkan ego ang mcm tu...kwn bkn tmpat ang boleh lepas kan kemarahan ang n then bila otak tu dh brfungsi dgn baik semula bwu ang mnx maap,,apkess...aku leh jd pndngar setia ang..kwn yg sntiasa ada utk ang...tp aku bkn bahan tok dicemuh...dipakai bila prlu n dicerca bila tntion..annoying la weh...

No comments:

Post a Comment