widget


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 14 March 2012

kerinduan yg terubat..peace...

Assalamualaikum...hehe...baru2 neh aku ada blek kedah sebb cuti midsem..huhu..maka dengan ini, terubat la rindu aku kt vida2 aku di umah tu...mcm besa la kan..cuti2 neh pot aku kt city plaza ja la...hehe..kt sana kami snap2 kit...huihuihui

si gemok dgn kwn dya yg kuruih melidi...haha


peace utk si boyot..huhu



kematangan yg terserlah..xgitu???huhu





suka sgt pic neh..

muncet2 yg aku syg sgt2
si budak buncit yg berjalan2..huahaha




neh la adik aku yg demokk
 Haish(law mak tow aku mngeluh neh..mmg siap la..huhu)..dugaan kt CP mmg bnyak..haritu ada jualan nset & kamera berjenama murah2 gilerrr...nokia..samsung,,CSL,,nikon..sony,,mcm2 lg r...harga dya mmg berbaloi sgt..tp syg la...cek bwu ja tkaq nset ms tu..so,xdapek la eden nak membelinya...haishh..law la ada dwet ms tu,mmg niat nak wt suprise kat mak ja..anyway..neh la nset terbaru saya,,,,TADA!!

mmg la nset saya x secggih korang..tp neh la buah hati saya..:



neh la nset yg sntiasa setia ngn aku dr fom3 sampai skrg..syg ang ketat2




dah siap shopping3 kt CP..kami pownn kuar la..TIBATIBA!!!(caett..wt suspen lak an..)kami terKEJUT BERUK SBENTAR dgn prmndngan kt majlis bandaraya alor setar..(dok btaun2 kat alor staq bwu tow MBAS cantekk..haha)..so,,again...ber-snap-ing la kami..uhh,xmalu dah aih ngn pak cik2 kat MBAS tuh baq ang..haha



 
sisters foleberr...

 



            

tima kasih daun kladi ye MBAS sbb bg kami menggila sbntar ditmpat anda..huhu
hari tu aku hepi sgt2 leh shopping dgn adik2 aku yg muncet2 tuh...do,,sampe sini saja la..trima kasih kerana sudi melayan saya,.,..:)

opsss..one more thing...neh doa tabahkan hati & tingkatkan kesabaran kita bila ditimpa masalah..moga2 kalian kuat hadapi suma rintangan dgn mengamalkan doa neh...insyaALLAH..



 

No comments:

Post a Comment