widget


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 26 January 2012

[1]-manusia kesayangan saya..^^v

1.first of all..pn.fatimah &en.ismail an...hehe

                                                           tima kaseh daun keladi mak & abah

2.dara pingitan..awww..
 
                                              neh la manusia yg sentiasa ada & xpenah kecewakan saya
                                                    p/s:-pic k.long xdk sbb saya xdak stok..tp dya jgk kesayangan saya

 3.of course la diri saya..:)
 
                                                         CIK NOR ISMASYAZANA ISMAIL

4.manusia seterusnya adalah imam saya..insyaALLAH..^^

                                                                   kekuatanku(maksud nama dya)

5.kekasih gelap saya..B)

                                                 cik2 missi neh la kekasih gelap saya kt sg.buloh

                                          neh plak kekasih gelap saya kt kampung indah permai saya(o.0)


of course la ada banyak lagi manusia yg wujud kat hati neh...maaf law x de dlm neh tp awoks2 suma ada dalam hati saya..^^v

No comments:

Post a Comment