widget


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 29 November 2011

trying to be a good muslimah....

Hurm..aku tow tjok aku neh agak plek bg korang3 yg knal aku..tp aku btol2 nk bubah...masalahnya..aku xtow nk mula dr mna,,,yess i am islam...tapi aku tanak just islam atas nma ja..yess aku ikot ajaran islam..aku solat..aku pakai tdung..aku ngji..tp aku tetap asa hidup aku xlengkap... aku xtow nak mula kt mna..apa yg patot aku brbah..kt mana nak stat...apa...???buntu3..

kapel??aku tow kapel salah dalam islam..tp aku xleh tggl kan dia...apa ptot aku wat??tp aku dah mention dkt dya tntg neh n dya pown ckp dya nak brubah jgk..so,,kami dah bjnj nk jga batas2 kami..insyaALLAH..aku mohon dya dapat bimbing aku di dunia n akhirat..ameen..

pakaian??hurm...right now aku dah skit demi sdikit buang tabiat BALUT AURAT ak tu..alhmdulillah...soon or later aku asa aku mgkin bleh ubah yg tu tp xla sampai berpurdah or brjubah bagai..tu matlamat aku lpas aku kwen...insyaALLAH

percakapan??alhamdulillah aku neh jnis anti owg suka mncarut bagai...tp still aku xleh lg ubah gaya pckapan aku yg kasaq n kdg2 kuang asam..kuang ajinamoto n kuang alagapas tuh..adoiyai...nak wt cmna eh??kdg2 tuh mngumpat(bkn kddg2...tp stiap kli ada pluang)haish..aku btol2 mintak maaf ya atas suma yg aku pnah kata kt blkg or dpan korang or terftnah n mmfitnah....manusia xsmpurna...tp aku cuba tok brubah...insyaALLAH...

sikap???aku jnis manusia yg sllu ikowt emo n nafsu..tu mmg sifat azali n aku bharap yg aku leh ubah tu...aku neh jnis hot temper..(seriously!!!!huhu)...kdg2 bnda kcik pown mmpu wt aku angin satu bdn...adoiyai...tmbah2 la PMS aku...jgn ditanya knapa aku asa mcm nk trajang owg ja wktoo tuh...haish...aku xmo la dianggp pmpuan jnis xtow adab an...aku cuba ubah tuh..insyaALLAH..

apalagi eh...mcm2 la..aku prlu lbih dsiplin tntg neh...aku harap supaya aku dpt jd muslimah yg sejati..ameen...harap korang pown bdoa la untuk aku eh...tq..:)

No comments:

Post a Comment